30 травня - 1 червня 2015 року в українських Карпатах відбудуться триденні аматорські велоперегони зі Спортивного Туризму!
На вас чекають уся дивовижна краса українських Карпат, дружня атмосфера та запекла боротьба на гірських велосипедах в їх природьому середовищі - горах с висотою 500м-1500м над рівнем моря!
Положення про змагання
1. Загальна частина.
Cпортивний туризм в українських Карпатах є дружня подорож-тренування на гірських велосипедах за визначеним маршрутом в GPS навігаторі участників.
Завдання велоперегонів зі Спортивного Туризму - пропаганда здорового способу життя і велосипедного спорту, відпочинку в Карпатах та пропаганда екологічно чистого виду транспорту.
2. Місце та строки проведення.
Участники велоперегонів мають самостійно придбати квитки до місця старту(с. Воловець) та з місця фінішу (с. Славське) враховуючи час старту з с. Воловець та фінішу в с. Славське
Велоперегони є триденними з двома ночівлями у с. Колочава. Участники самостійно знаходять та бронюють собі житло на дві ночі: 30.05-31.05 та 31.05-1.06
Варіанти проживання в с. Колочава: http://www.karpaty.info/ua/uk/zk/mg/kolochava/
2.1 День-1. 70 км та 2000м набору висоти
Старт першого дня 30.05.2015 о 9:30 з Ж/Д вокзалу с. Воловець.
Фініш - с. Колочава, Корчма “Četnická stanice”(«ЖАНДАРМСЬКА УПРАВА») 48°25'57''N, 23°41'27''E.
Трек дистанції першого дня*** http://www.gpsies.com/map.do?fileId=jpaxjsxjbcalhmyv
2.2 День-2. 62 км та 2100м набору висоти
Старт другого дня 31.05.2015 о 9:00 з с. Колочава, Корчма “Četnická stanice”
Фініш - с. Колочава, Корчма “Četnická stanice”
Трек дистанції другого дня*** http://www.gpsies.com/map.do?fileId=dstmxjvkwbtefqcn
2.3 День-3. 71 км та 1800м набору висоти
Старт третього дня 1.06.2015 о 8:00 з с. Колочава, Корчма “Četnická stanice” 48°25'57''N, 23°41'27''E.
Фініш - с. Славське, кінцева точка треку.
Трек дистанції третього дня*** http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ffnfexiavwytfwgm
Оголошення результатів та нагородження 1.06.2015 о 17-30 у с. Славське у колибі що знаходиться у кінцевій точці треку.
*** GPS Трек є орієнтовним напрямком руху. Пересуваючись по місцевості, участники велоперегонів зі Спортивного Туризму у Карпатах-2015, в першу чергу повинні дбати про власну безпеку, безпеку інших, та нести повну відповідальність за своє здоров’я та життя. Якщо напрямок руху по GPS Треку є таким, що може спричинити загрозу здоров’ю та життю участника змаганнь або оточуючих, участник забов’язаний вжити усіх заходів, включно пересування пішки з велосипедом та повної зупинки, заради того, щоб безпечно подолати цю ділянку руху.
3. Склад команди та категорії учасників.
Змагання зі спортивного туризму “Українські Карпати - 2015» є командними перегонами. Обов’язковою умовою участі є формування команди яка складається з двох осіб.
Велоперегони будуть проводитися у наступних заліках (категоріях):
“Чоловіча пара” - два чоловіки від 18 років включно
“Змішана пара”*** - чоловік та жінка від 18 років включно
***категорія є дійсною за умови участі мінімально трьох або більше команд, в іншому випадку залік є спільним з категорією “Чоловіча пара”
4. Допуск до участі у змаганнях.
Участь у змаганнях можуть прийняти виключно особи з досвідом пересування на велосипеді у гірський місцевості, та/або з досвідом участі у велоперегонах по гірській місцевості таких як: Король Гор, Невицьке, Пилипець, Стежками Опришків та ін.
(!) Важливо! Якщо члени команди не мають досвіду участі у велоперегонах Король Гор, Невицьке, Пилипець, Стежками Опришків, та їх аналогах, то одночасно з реєстрацією на сайті bikeportal.org.ua команда повинна надіслати електронного листа з описом досвіду пересування в гірській місцевості на велосипеді на адресу
(!) Команда не може приймати участь у велоперегонах Спортивний Туризм в Карпатах - 2015 зі спільним стартом, якщо команда або окремий участник команди не має належного досвіду пересування на велосипеді по гірській місцевості.
Участь у змаганнях можуть прийняти особи віком від 18 років зі справним велосипедом, справними гальмами на кожному колесі та велосипедним шоломом. За стан та справність велосипеда кожен учасник несе особисту відповідальність.
Обов’язковим критерієм участі у змаганнях, є наявність на кожен день старту щонайменше одного GPS навігатора(окремий пристрій) або двох GPS навігаторів (якщо використовується смартфон) на кожну команду, з завантаженими GPS треками, та навички їм користуватись. За стан та справність GPS навігатора, його час безперервної роботи від елементів живлення, а також навички користування, кожна команда несе особисту відповідальність.
5. Особиста та командна відповідальність.
Кожен зареєстрований учасник команди особисто відповідає за технічний стан свого велосипеда, стан свого здоров'я, свої дії, а також адекватність поведінки під час подорожі. У випадку отримання учасником травми внаслідок нещасного випадку, своєї помилки при керуванні велосипедом або такої помилки іншим(и) учасником(и) перегонів, технічної несправності велосипеда або через стан здоров'я, такий учасник несе персональну відповідальність за наслідки можливої травми і пошкодження свого велосипеда або екіпіровки тощо.
У випадку травми участника, другий зареєстрований участник команди відповідальний за надання йому першої допомоги, за сприяння та контроль эвакуації якщо вона є потрібною, та за повний супровід другого участника включно до останнього дня перегонів та/або видужання травмованого учасника.
6. Порядок проходження дистанції
Головним документом, якій підтверджує порядок проходження командою дистанції, є GPS Трек з навігатора, який використовувався під час руху.
Залік часу команди на фініші визначається по останньому участнику команди.
Команди, які фінішують в будь який день перегонів після 19-30, вважаються такими, що не приймають участі у загальному заліку, та перегонах на наступний(наступні) дні.
Під час проходження дистанції забороняється:
-засмічення навколишнього середовища
- віддалення членів однієї команди між собою на відстань більше ніж 500м
- неспортивна боротьба
- пересування на велосипеді у не застібнутому на голові шоломі
- заважати обгону зі сторони інших учасників
- припиняти участь у велоперегонах без повідомлення про це рішення іншим участникам та командам
7. Форс-мажор
У разі виникнення обставин непереборної сили (погодних, соціальних, політичних тощо), таких, через які проведення змагань може стати небезпечним - траса змагань може бути змінена або перегони можуть бути припинені. У цьому випадку, фінальний протокол формується за результатами на момент прийняття рішення про їх припинення.
Комментарии
На телефоне есть GPS и прога для треков.
Цель - покататься, разведать новые места, отдохнуть.
Спуски еду норм., подъемы - хреново
кому интересно - дайте знать, организуемся
Знаю несколько человек, для которых трансфер определяющий фактор...
трансфер вещей вообще шикарно! плюсую
Dimitry в каких именно местах "дорога только на карте" ?
Ну например с Прислопа в Комсомольское, там фактически дорога и река одно и то же, или там что-то поменялось?
Ну да, там всегда так было, но никто дороги и не обещал.
СТ в старом маршруте тоже включал ДХ по речке той
это не офф. старт по ориентированию с чекпоинтами
в чем вопрос вообще?
Я бы хотел поехать и переживаю из-за названия и описаний ивента: ибо у меня например нет навигатора но есть карта а глядя на трек возник вопрос о его(как навигатора так и ориентирования) необходимости, а мой древний телефон в режиме навигатора может не протянуть больше 4х часов, напарника с кем проехать у меня тоже нет
Не то что бы это было принципиальным но выше перечисленное вносить тревогу в мой сон
І треба їхати по встановленому маршруту. Як потім перевірити чи не зрізав десь кілька сотень набору?
І у карпатах карта і реальність часто не збігаються.
І щоб не загбились. Хоч шукати загублених ніхто не буде, але Малінка буде хвилюватись.
без навигатора там нечего делать, теряется смісл
еще тут:
https://www.facebook.com/events/836704663033041/
ну и помогает рассказать немного о себе, какой темп, есть ли GPS..
сразу возникают вопросы о опыте перемещения в горах с жпсом :)) что такое "даний тип навігаційної системи" ?! нужно под gps, не глонасс :))
А че расказывать..., форму я набрал, есть недочеты в силовой выносливости, работаеим над этим. Темп в контексте даной гонки не знаю. GPS имеется в виде Android-смартфона.
И вообще было бы неплохо если бы кто то (по опыту) охарактерезовал минимум, который берется на этап гонки из рем комплекта например, еда...
О, Андрій тут така штука, виявляється ця подія для обраних паном Олегом маю надію Великим Бо підтримки на трасі від організатора ніякої не буде
Для всіх бажаючих ОСОБЛИВУ УВАГУ ЗВЕРНУТИ НА п.4 ПОЛОЖЕННЯ і поставити його пунктом № 1.
У останній СТ, щось таке було. Правило не з примхи виникло.
мультитул с выжимкой
запасная камера 1 шт (у меня бескамерка + бронячая резина)
запасной петух
запасной замок для цепи
латки и клей
ручной насос
со2 + баллон
что будет в лагере (финиш первого для, финиш и старт второго дня, старт третьего дня) для меня
прокачка тормозов
запасные колодки (бу и новые)
запасная покрышка
запасной велосипед (ну а чо)
по еде
гидратор 2 литра + дляга 0.7
гематоген + бананны + гели + спортнапиток со старта
Плюсую!
Я еще возьму запасные туфли.
С гидратором согласен. Как минимум в первый день на Боржаве особо воды нет. Несколько родников, обозначенных на карте, заболочены или загажены мусором.
to fasser
Можно сделать в левом меню раздел "рекомендуемый набор"
одяг - погода може швидко погіршитись і нагорі стане холодно
- рукава
- ногава (колінки)
- жилетка або куртка
- термік
обязательно буду брать запасные болтики для шипов в тапок!
потерявшийся болт - реально проблема. можно его заменить болтиком от ротора, но это уже ололо
Ты Пущу в начале проедь, чтоб хоть приблизительно стало ясно с кем тебе ехать стоит.
Трансфер будет, уже куплены билеты для сопроводителя
Фен есть?
Амфетамина нет, только разрешенные, но проверенные препараты - циклобараболя, карбоукроп межосевой стабилохлыст,эксцентричный протеин, гермобоб, выносной апхилодрюк
товарисчи учестнеги! Есть план по тренсферу вещей!
Нас спасет Новая Почта!
Для этого нужно не позже понедельника (чтоб с запасом) отправить посылку с вещами в Межгорье. Там их в пятницу забарет администратор колочавского отеля и в субботу к нашему приезду вещи будут на месте.
Назад отправляем в обратной последовательности.
Контакты получателя у меня. Поделюсь в личке.
Все поменялось)
Будет такси из Воловца и обратно до Славского.
А еще имеем свободное место в номере. Если кому не хватит - пишите.
скільки коштує таксі і скільки чоловік для таксі маємо?
Цитирую domani_tz_qi:
По крайней мере будет еще одно такси, туда с воловца и назад, предположительно тоже, в Воловец, но можно и в Славское отправить. Стоимость воловец-Колочава 350гривен, то что узнавали.
я звісно не знаю тієї кухні (хто куди і шо замовляє), але можливо для речей на одному таксі зупинитись?
чи вже все порішали?
я би теж зорієнтувався "налєхкє" проїхати.
Так что имеет смысл доплатить им за проезд и скинуть рюкзак в машину, не заморачиваясь почтой.
Тоша, речь же идет о твоей семье, тебе это ОК ?
28рюкзаков в одно такси, Валера, мне кажется многовато. Если такси Закерони будет бусик, то готов к рюкзакам добавить супругу за доплату, разумеется
Можна відправити двома машинами
Пассажирам придется разгружать рюкзаки в отель.
По трансферу назад, была идея отправить машину в Воловец с 6-8 рюкзаками и двумя пассажирами, там стоянка 15минут, а самим к ним подсесть в славском, единственное, чехол надо тогда с собой тащить.
Многие могут ехать в разных поездах... Потом искать непонятно где свой рюкзак. Лучше как-то в Славское...
старт у всех один. а назад кто не успеет на поезд - камера хранения решает
это понятно. я про то, что через Воловец/Славское проходят минимум 4 поезда (13,99,81,207). если вещи приедут назад в Воловец, и их закинут не в тот поезд - будет неудобно
Вообщем, кому-то такое вообще интересно?
Могу пригнать свой грузовой "каддик" в Воловец, он вмещает довольно дофигищу вещей, если правильно их складывать. Плюс на нем есть багажник под 2 велосипеда и/или еще кучку вещей.
Каддик может быть сколько надо по времени в Воловце, Колочаве, Славском.
Далее, ему:
* Надо водителя (ну я ж типа покататься хочу, ну это если погода не будет адским пипецом :)).
* Он наездит 470 км (www.gpsies.com/map.do?fileId=fypyetbrowsnmzsu), что равно около 750 грн дизеля плюс минус. Мне эти затраты не интересны, так как сам ехал бы электричкой.
Изучаю спрос, соответственно по результатам которого обещаю или не обещаю "каддик" в нужных местах
Опрос тут - goo.gl/forms/AyFNCVF9hS
Он до 18:00 четверга, когда четко сообщу - да / нет. Все в ваших руках
Ну и параллельно ищу пока виртуального водителя, только адекватного, а не "вчера сдал на права".
Цель - покататься и начать ездить чуть лучше.
Актуально до вечера среды. Потом просто заливаю трек и еду кататься соло ) Возможно, даже и не конкретно сюда :-D
UPD: Вопрос вроде решен
1.Касательно предоставления фактических треков участниками организаторам - у меня навигатор "железный", трек с него можно снять только с помощью компьютера и спец.софта. У вас с собой будет комп+возьму с собой кабель или показывать факт. трек на экране навигатора?
2. Трек 3-го дня проходит мимо озера Синевир - там вход платный? Этот трек после озера проходит траверзом через малинник или это другой маршрут?
3. Менялись ли треки с момента анонса в начале апреля?
Спасибо.
2 Был когда-то платный вход снизу . Трек от угла озера идет траверсом вверх
3 не менялись
Теж хвилювався за це місце. Радий, що ця калюжа нарешті висохла!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sKF0c4okxOR0snv93Oq01UKnZ5ZvUvNZutswDiijwJQ/edit?usp=sharing
7-00 завтрак
7:50..8:00 Прием вещей на трансфер
8:00 Старт этапа
12:00 Старт буса с вещами и женами/подругами из Колочавы (Жандармская Управа) - авто: Спринтер
13:00 Ориентировочное время прибытия лидеров в Славское
14:30 Ориентировочное прибытие буса в Славское
17-30 Награждение (в конце трека)
стоимость проезда 1000грн с машины.. Если разделить на 35 то выходит по 30грн.
Завтра последний и самый легкий этап! smile emoticon
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sKF0c4okxOR0snv93Oq01UKnZ5ZvUvNZutswDiijwJQ/edit#gid=1106293186